دانلود Polaris Office 9.112.043.41529 – نرم افزار مدیریت اسناد آفیس و PDF

دانلود Polaris Office 7.1.292 - نرم افزار مدیریت اسناد آفیس و PDF

 

دانلود Polaris Office

| نرم افزار مدیریت اسناد آفیس و PDF |

 

Polaris Office 9.112.043.41529 پلاریس آفیس نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب Polaris Office است. Polaris Office + PDF ، اپلیکیشنی محبوب در دستگاه های iOS و اندروید است که از آن به منظور اجرا ، ویرایش و ساخت انواع اسناد PDF و آفیس از قبیل Microsoft Word, Excel, PowerPoint Presentations, PDF و Text استفاده می شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نسخه ویندوزی این اپلیکیشن محبوب را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. از این پس دیگر نیازی نیست برای اجرای فایل های مایکروسافت آفیس ، پکیج حجیم آفیس را دانلود کنید ، چرا که به کمک Polaris Office ، قادر هستید تمامی فرمت های آفیس و PDF را در قالب یک نرم افزار در محیطی زیبا اجرا نمایید.

تا پیش از این ، Polaris Office تنها برای اندروید و iOS در دسترس بود ، اما اکنون به کمک نسخه ویندوزی این نرم افزار ، می توانید اسناد مورد نظر خود را در هر دستگاهی اجرا کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فضای ذخیره سازی ابری ، به شما این امکان را می دهد که اسناد مهم خود را در فضاهای ابری نگهداری کرده و در تمامی سیستم عامل های رایج از قبیل اندروید ، iOS و یا ویندوز به آنان دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Polaris Office را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Polaris Office :

– کارکرد آسان در هر جا و مکان و در هر سیستم عاملی برای اجرای انواع فرمت های آفیس و PDF

– امکان ویرایش تمامی فرمت های متنی ، ارائه های پاورپوینت ، صفحات گسترده و اسناد متنی در قالب یک نرم افزار

– پشتیبانی از انواع فضاهای ابری وان درایو ، دراپ باکس ، گوگل درایو ، آمازون کلاد و …

– به اشتراک گذاری سریع و آسان اسناد با دوستان و همکاران

– کارکرد آسان و کاملا رایگان در انواع دستگاه ها با سیستم عامل های اندروید ، iOS و ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Requirements: Windows 7 or later

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 266 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR