دانلود بازی MaskGun 2.214 – تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی MaskGun 1.042 - تیراندازی اول شخص برای اندروید

 

دانلود بازی MaskGun برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

MaskGun 2.214بازی جدیدی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم با سری بازی های تیراندازی اول شخص خاطره دارید ، پیشنهاد می کنیم بازی MaskGun را از دست ندهید. در سال های گذشته ، بازی کامپیوتری اول شخص کانتر استریک ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد ؛ به گونه ای که کمتر کاربری را می توانستید پیدا کنید که حداقل برای یک بار نام آن را نشنیده باشد. بازی MaskGun نیز در همان سبک و سیاق ، حال و هوای تیراندازی اول شخص را به صورت مولتی پلیر ، برای شما و دوستانتان فراهم می کند.

در بازی MaskGun ، شما در قالب تیراندازهایی قرار می گیرید که همگی ماسک هایی را بر چهره خود دارند و به صورت تیمی در مقابل همدیگر به تیراندازی می پیردازند. شما می توانید اسلحه خود را از میان 16 نوع مختلف از سلاح های گوناگون انتخاب و به میدان نبرد وارد شوید. در حال حاضر شما امکان آغاز نبرد در 3 نقشه گوناگون از قبیل زمین خاکی ، کارخانه و یا حیاط را در اختیار دارید که در آپدیت های بعدی ، مپ های جدیدتری نیز اضافه خواهند شد.  هم اکنون می توانید بازی MaskGun را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MaskGun1 MaskGun2 MaskGun3 MaskGun4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR