دانلود بازی Asphalt Nitro 1.7.4a – آسفالت نیترو برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Asphalt Nitro 1.3.0i - آسفالت نیترو برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Asphalt Nitro برای اندروید

| بازی آسفالت نیترو برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Asphalt Nitro 1.7.4a آسفالت نیترو نام عنوانی جدیدی از سوی کمپانی موفق و محبوب گیم لافت ، مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آسفالت 8 ، یک برادر کوچک تر با نام آسفالت نیترو دارد ! اگر شما هم از دوست داران سری بازی های اتومبیل رانی در دنیای گوشی های هوشمند باشید ، محال است که با بازی آسفالت آشنایی نداشته باشید ! بسیاری از کاربران منتظر عرضه نسخه نهم اسفالت هستند ؛ این بار کمپانی گیم لافت دست به انتشار نسخه ای جدید از آسفالت 8 با نام آسفالت نیترو زده است. برادری کوچک تر برای آسفالت 8 را این بار با گرافیکی فوق العاده در گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید ! خودتان را برای مسابقاتی هیجان انگیز و گرافیکی در آسفالت نیتروی 25 مگابایتی آماده کنید !

کنترل خودروهای لوکس و مدرن امروزی را به دست گرفته و از رانندگی با خودروهای فوق العاده Ferrari LaFerrari یا Lamborghini Veneno لذت ببرید. نیتروژن اتومبیل خود را فعال کنید تا صدای غرش موتورهای خارق العاده آنان ، هیجان بازی را دوچندان کنند ! شما می توانید آسفالت نیترو را به صورت تک نفره با حریف و یا با وستان خود بازی کنید ، مسابقاتی هیجان انگیز بر روی زمین و پرش در آسمان ! این بار با حضور ماشین پلیس های مزاحم که می توانید آنان را از مسیرتان کنار بزنید و در رقابت های دیوانه وار اتومبیل رانی ، سریع تر از رقبایتان به خط پایان برسید. هم اکنون می توانید بازی Asphalt Nitro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Asphalt Nitro1 Asphalt Nitro2 Asphalt Nitro3 Asphalt Nitro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45/47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR