دانلود Microsoft Kodu Game Lab 1.5.81.0 – نرم افزار بازی سازی کامپیوتری

دانلود Microsoft Kodu Game Lab 1.4.136.0 - بازی سازی کامپیوتری

 

دانلود Microsoft Kodu Game Lab

| زبان برنامه نویسی جدید مایکروسافت برای بازی سازی |

 

Microsoft Kodu Game Lab 1.5.81.0 نام یک زبان برنامه نویسی جدیدی ویژوال است که به طور خاص برای بازی سازی کامپیوتری طراحی گردیده است. این نرم افزار برای دسترسی راحت تر برای کودکان و ابزاری لذت بخش و کارا برای تمامی سنین است. محیط برنامه نویسی در Xbox اجرا می شود که امکان توسعه سریع تر کدها را با استفاده از دسته ایکس باکس برای برنامه نویس فراهم می کند. (پشتیبانی از ماوس و کیبورد نیز وجود دارد.) هسته اصلی توسعه Microsoft Kodu ، برنامه نویسی رابط کاربری است. زبان این نوع بازی سازی بسیار ساده و مبتنی بر آیکون ها می باشد. از این رو Microsoft Kodu حتی به کودکان این امکان را می دهد که بازی های دلخواه خود را برای Xbox و یا PC با زبانی بسیار ساده ایجاد کنند. Kodu می تواند به عنوان ابزاری مهم جهت آموزش خلاقیت ، حل مسائل ، داستان نویسی و … در کنار آموزش های برنامه نویسی مورد استفاده قرار گیرد.

هر کاربری می تواند با استفاده از Microsoft Kodu ، بازی دلخواه خود را ایجاد نماید. از کاربران عادی گرفته ، تا کودکان تا اشخاص حرفه ای ؛ چرا که نیاز به دانش طراحی و یا کدنویسی نیز نخواهید داشت. همواره مبحث ایجاد بازی کامپیوتری ، برای تمامی کاربران بسیار هیجان انگیز بوده است. امروزه با توسعه انواع پلت فرم های بازی سازی ، تقریبا سیستم ساخت بازی ها نیز با تغییرات بسیار رو به رو شده است و دیگر لازم نیست برای ساخت یک بازی ساده ، مهارت های مختلفی را از پیش آموخته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم هم اکنون با دانلود Microsoft Kodu Game Lab ، اولین بازی کامپیوتری خود را بسازید و از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Kodu Game Lab را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Kodu Game Lab :

– یک زبان سطح بالا با ترکیب کردن انواع جلوه های دنیای واقعی از اشکال گرفته تا رنگ ها

– امکان استفاده از Xbox 360 Game Controller به عنوان وروردی

– امکان اجرای بازی ها در PC و ایکس باکس 360

– ویرایشگر تعاملی حرفه ای

– امکانات گسترده در ساخت سطوح بازی

– ساخت جهان هایی با اشکال دلخواه در بازی ها

– دارا بودن 20 کاراکتر مختلف با توانایی های منحصر به فرد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MSI
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR