دانلود بازی POLLEN برای PC

دانلود بازی POLLEN برای PC

 

دانلود بازی POLLEN برای کامپیوتر

| بازی عملیات اکتشافی در قمر تیتان |

| نسخه CODEX |

 

P·O·L·L·E·N بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Mindfield Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. POLLEN بازی جدیدی در سبک ماجرایی ، علمی تخیلی با فضایی رازآلود و هیجان انگیز با درجه تعاملی با محیط بسیار بالا است. این بازی به صورت اول شخص و در قمر سیاره زحل یعنی “تیتان” آغاز می شود. به ایستگاه M وارد شوید و هرآنچه را که دولت پیرامون قمر کره زمین یعنی “ماه” به دروغ تحویل جهان داده است را پرده برداری کنید. به راستی در زیر پوسته ماه ، چه رازی پنهان شده است؟ دوم فوریه 1995 – پژوهش در پایگاه B – دریای Kraken در سطح تیتان. در یک جدول زمانی متفاوت با آنچه که ما میشناسیم ، در واقعه ای تاریخی عملیات ترور جان اف کندی با شکست مواجه شده و در ادامه شبکه اینترنت هیچ گاه اختراع نشده است. رقابت های فضایی در میان امریکا و شوروری به منظور دست یابی به معادن و مستعمره های خارج از جو کره زمین همچنان ادامه دارد. ایستگاه M ، به عنوان یکی از جدیدترین ساخته های RAMA ، بر روی بزرگ ترین قمر سیاره زحل یعنی تیتان ساخته شده است. یکی از اعضای تیم تحقیق و پژوهش RAMA ، به طرز رازآلودی ناپدید می گردد. اکنون شما به عنوان یکی از کارمندان ذخیره در شرکت RAMA ، به قمر تیتان ارسال شده اید. با وقوع یک طوفان بزرگ ، شما چاره ای به جز ورود به ایستگاه و کشف پاسخ سوالات ذهنی تان ندارید.

این بازی کامپیوتری علمی و تخیلی ، با الهام گیری از داستان های کلاسیک نظیر Solaris و 2001: A Space Odyssey و the Moon ، شما را در دنیایی خارق العاده در زمان آینده قرار می دهد. جایی که هر لحظه از آن برای انسان امروزی یک آرزوی بزرگ به شمار می آید. سفر به دور دست های منظومه شمسی و وقوع رویدادهایی عجیب و غریب ، همواره برای نسل بشر یک موضوع جذاب و کنجکاوانه بوده است. پاسخ بسیاری از سوالات فعلی شما در ایستگاه M نفته است ، از این رو زمانی که کفش ها و لباس های فضانوردی را به تن کردید ، می توانید برای دست یابی به پاسخ معماهای موجود ، به این ایستگاه مراجعه کنید. یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در مورد بازی POLLEN ، تجربه ای کاملا نزدیک به واقعیت برای پلیر بازی است. از این رو این بازی با ادغام سازی کامل با هدست های واقعیت مجازی (VR) ، یکی دیگر از بازی های واقعیت مجازی ای است که برای شما دوست داران سری بازی های علمی و تخیلی آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی P·O·L·L·E·N را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

POLLEN1 POLLEN2

 

POLLEN3 POLLEN4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Core-i3 3.3GHz / AMD Phenom II X4 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX650 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10
Processor: Intel Core-i5 3.9GHz / AMD FX-8350 4.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX970 / AMD R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB Available Space
Additional Notes: SSD Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR