دانلود بازی IS Defense – مقابله با نیروهای داعش برای کامپیوتر

دانلود بازی IS Defense - مقابله با نیروهای داعش برای کامپیوتر

 

دانلود بازی IS Defense برای کامپیوتر

| بازی مقابله با نیروهای داعش |

| نسخه CODEX |

 

IS Defense بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Destructive Creations ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. IS Defense بازی جدیدی با محوریت داستانی سیاسی و ساختگی است که در سال 2020 رخ می دهد ؛ جایی که همچنان نیروهای داعشی در حال پیشروی در مرزهای جغرافیایی جهان می باشند ، اکنون کنترل نیروهای ISIS (داعش) از دست خارج گردیده است. آنان بخش های وسیعی از شمال آفریقا را به تصرف خود درآورده و به نسل کشی آنان پرداخته اند. این گروه با افکار وحشیانه خود ، سعی بر گسترش این تفکر در سطح جهان دارند.

آنان به شدت با انواع سلاح های تهیه شده از سوی دولت های حامی ، مسلح گردیده و اکنون در حال برنامه ریزی یک حمله ناگهانی به قاره اروپا و مخصوصا دریای مدیترانه هستند. در این بازی ، شما در نقش کنترل کننده یک مسلسل حرفه ای نیروهای NATO قرار می گیرید و با هدف دفاع از سواحل اروپایی به سمت نیروهای دشمن تیراندازی خواهید کرد. هدف شما در این بازی نابود سازی دشمنان و مهاجمان داعشی است ؛ به منظور موفقیت در این مقابله ، نیروهای ناتو پشتیبان شما هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی IS Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

IS Defense1 IS Defense2

 

IS Defense3 IS Defense4

 

IS Defense5 IS Defense6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows Vista (SP2) With Directx 11 Update (KB971512-X64), Windows® 7 (Service Pack 1) And Windows 8.1® – (64-Bit Only) / Windows® 10/ 64-Bit Only
Processor: 2.6 Ghz Intel® Core™ I5-750 Or 3.2 Ghz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 460 Or AMD Radeon HD5850 – 1 GB VRAM
Directx: Version 11
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 11 Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 (Service Pack 1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / Windows® 10/ 64-Bit Only
Processor: AMD Octa-Core / Intel Quad-Core Processor Running At 3.4 Ghz – AMD FX X8 8350 Or Intel Core I5 3570 Or Newer Architectures Are Recommended
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA Dedicated With At Least 2048MB Of Dedicated VRAM And With At Least Directx 11 And Shader Model 5.0 Support. AMD Radeon R9 285 And NVIDIA Geforce GTX 670 And Above Are Recommended Graphic Cards
Directx: Version 11
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 11 Compatible Soundcard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR