دانلود Vivaldi 6.6.3271.50 x86/x64 + Mac – مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی

دانلود Vivaldi x86/x64 - مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی

 

دانلود Vivaldi

| نرم افزار مرورگر قدرتمند و پرسرعت ویوالدی |

 

Vivaldi 6.6.3271.50 x86/x64 + Mac ویوالدی نام یکی از جدیدترین مرورگرهای وب می باشد که به تازگی اولین نسخه آن در دسترس کاربران قرار گرفته استو از ویوالدی به عنوان جدی ترین رقیب چند سال اخیر ، برای مرورگرهایی همچون گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس یاد می شود ! چرا که یک تیم توسعه فوق العاده با تجربه و قدرتمند ، عهده دار تولید و عرضه این مرورگر وب می باشند. مدیرعامل سابق کمپانی معروف Opera ، زمانی که در سال 2010 کمپانی Opera Software را ترک کرد ، اکنون پس از گذشت چند سال مجدداً به عرصه بازار مرورگرهای وب بازگشته است. این بار با قدرتی بسیار بیشتر از قبل و با امکاناتی که حتی در برخی موارد مرورگرهای معروفی همچون Chrome و Firefox از آنان عاجز هستند ! در توضیحات این نرم افزار آورده شده است که “کاربران حرفه ای ” عاشق این مرورگر خواهند شد ! اما منظور از کاربر حرفه ای چه کسانی هستند؟ ویوالدی به کاربر این امکان را می دهد که تمامی بخش های مرورگر را مطابق با میل و سلیقه خود شخصی سازی کند ، تقریباً همه چیز در مرورگر ویوالدی قابل شخصی سازی و تغییر است.

به عنوان مثال شما می توانید محل قرارگیری نوار آدرس را از بخش بالا ، به بخش پایین و یا بخش های کناری تغییر دهید. اگر شما نیز از آن دسته ارادی هستید که بسیاری از کارهای خود را با کیبورد انجام می دهید بنابراین ویوالدی باز هم به کار شما خواهد آمد ؛ شما می توانید میان تب های در حال اجرا ، تاریخچه مرورگر ، تنظیمات و … به سادگی جستجو کنید و به آیتم های مختلف مرورگر تنها با تعریف یک کلید دسترسی سریع پیدا کنید. آیا از تب های بی نظم در مرورگر وب خود خسته شده اید؟ به ویوالدی این اجازه را بدهید که تنها با چند حرکت ساده ، مجموعه ای از تب ها را در یک تب به صورت گروهی بگنجاند ، بدین ترتیب شما تب هایی منظم تر و مرتبط با هم را در یک جا خواهید داشت. از سایر قابلیت های این مرورگر حرفه ای ، می توان به امکان چسباندن یادداشت در هر زمان در صفحات وب اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vivaldi را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vivaldi :

– دارا بودن قابلیت های شخصی سازی وسیع

– امکان تغییر رنگ منوها ، نوار آدرس و…

– امکان استفاده از افزونه های گوگل کروم

– استفاده از دستورات سریع

– جستجوی حرفه ای در میان تاریخچه ، تب های در حال اجرا و …

– دارا بودن قابلیت مدیریت حرفه ای و نوآورانه تب ها

– پشتیبانی از یادداشت های سریع

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 , 8 , 8.1 و 10

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65~70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR