دانلود بازی LostWinds The Blossom Edition برای PC

دانلود بازی LostWinds The Blossom Edition برای PC

 

دانلود بازی LostWinds The Blossom Edition برای کامپیوتر

| بازی قدرت های جادویی باد |

| نسخه TiNYiSO |

 

LostWinds The Blossom Edition بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Frontier Developments ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. LostWinds عنوانی محبوب و موفق از یک بازی در سبک ماجرایی و پلتفرمر است که قدرت بادها را در دستان شما به عنوان پلیر بازی قرار می دهد. در این بازی ، قدرت های فوق العاده Enril به عنوان روح اصلی انرژی باد در اختیار شماست. در این بازی شما در نقش کنترل پسرکی با نام Toku قرار می گیرید. او تنها امید آزادسازی جهان Mistralis از نفرین بادی است.

این بازی به شما این قابلیت را می دهد که از قدرت های Enril استفاده کرده و به Toku کمک کنید تا در برابر نفرین های شیطانی Balasar ایستادگی نماید. در مکان های مختلف این جهان رنگارنگ کاوش کنید و با ماجراجویی های هیجان انگیز آن ، سطوح مختلف را تا انتها ادامه دهید و با جادوهای هیجان انگیز این دنیای زیبا آشنای شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی LostWinds The Blossom Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

LostWinds The Blossom Edition1 LostWinds The Blossom Edition2

 

LostWinds The Blossom Edition3 LostWinds The Blossom Edition4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Dual-core CPU 2x2GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 3000 / AMD HD 6320
DirectX: Version 10
Storage: 512 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Capable

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 562 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR