دانلود Lumi Pro 3D Live Wallpaper 1.1.4 – والپیپر زنده برای اندروید

دانلود Lumi Pro 3D Live Wallpaper 1.1.4 - والپیپر زنده زیبای اندروید

 

دانلود Lumi Pro 3D Live Wallpaper برای اندروید

| والپیپر زنده زیبای اندروید |

 

Lumi Pro 3D Live Wallpaper 1.1.4 نام یکی از جدیدترین والپیپرهای زنده ، در گوگل پلی استور است که توجه بسیاری از کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی را به خود جلب کرده است. تصاویر زنده یا لایو والپیپرها ، گونه ای از تصاویر هستند که به کمک آنان می توانید هوم اسکرین دستگاه خود را به نمایی زنده و متحرک تبدیل کنید و همواره از تماشای آن لذت ببرید. Lumi Pro 3D Live Wallpaper در واقع یک والپیپر زنده به صورت تعاملی با کاربر است که در رنگ های مختلف ، کاشی های متنوع ، در قالب موج هایی زیبا به حرکت درآمده و جذابیت خاصی را به تلفن همراه شما می بخشند. یکی از قابلیت های جالب این لایو والپیپر ، امکان تغییر حرکت ، به کمک تکان دادن گوشی شماست ، بدین صورت که این لایو والپیپر با استفاده از سنسور شتابسنج دستگاه شما ، حرکات زیبای انیمیشنی را متناسب با تکان های گوشی به نمایش می گذارد.

Lumi Pro 3D Live Wallpaper مجموعه ای از پوسته ها را نیز در خود جای داده است تا به کمک آن بتوانید نمایی متفاوت و منحصر به فرد را در رابط کاربری دستگاهتان به وجود آورید ، یکی دیگر از قابلیت های جالب و هیجان انگیز این لایو والپیپر ، حرکات زیبای کاشی های صفحه ، همزمان با پخش آهنگ های شماست ، در واقع این قابلیت ، جذابیت خاصی را در هنگام پخش موسیقی در هوم اسکرین شما به وجود خواهد آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Lumi Pro 3D Live Wallpaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lumi Pro 3D Live Wallpaper1 Lumi Pro 3D Live Wallpaper2 Lumi Pro 3D Live Wallpaper3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR