دانلود Norton Security and Antivirus 3.14.0.3068 – آنتی ویروس اندروید

دانلود Norton Security and Antivirus 3.14.0.3068 - آنتی ویروس اندروید

 

 دانلود Norton Security and Antivirus برای اندروید

| نرم افزار آنتی ویروس اندروید |

 

Norton Security and Antivirus 3.14.0.3068 نسخه اندرویدی آنتی ویروس معروف و قدرتمند نورتون برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. آیا از آلوده به ویروس شدن گوشی خودتان مشکوک هستید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از آنتی ویروس قدرتمند نورتون ، از امنیت کامل دستگاهتان اطمینان حاصل کنید. Norton Security & Antivirus یک نرم افزار همه کاره در زمینه حفظ امنیت کامل دستگاه های اندرویدی است که امنیتی مثال زدنی را در محیط گوشی و تبلت اندرویدی شما به وجود می آورد. با نصب این نرم افزار ، خیالتان از بابت ویروس های مهاجم راحت خواهد شد ! چرا که هم اکنون آخرین نسخه از این اپلیکیشن امنیتی فوق قدرتمند در اختیار شماست.

Norton Security and Antivirus قادر است ضمن اسکن کامل دستگاه اندرویدی شما ، اپلیکیشن های خطرناک و مشکوک را شناسایی و نسبت به این موضوع به شمار هشدار دهد. برخی از اپلیکیشن ها ممکن است در صورت بی توجهی شما ، نسبت به دزدی اطلاعات و آسیب رساندن به بخش های مختلف گوشی یا تبلت اندرویدی اقدام کنند. آنتی ویروس قدرتمند نورتون به سادگی می تواند آنان را شناسایی و از اهداف خطرناک نان جلوگیری نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Norton Security and Antivirus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Norton Security and Antivirus1 Norton Security and Antivirus2 Norton Security and Antivirus3 Norton Security and Antivirus4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR