دانلود بازی Action Henk برای PC

دانلود بازی Action Henk برای PC

 

دانلود بازی Action Henk برای کامپیوتر

| بازی اکشن هنک |

 

Action Henk بازی جدیدی در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط RageSquid ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بدوید و پرش کنید و بر روی سطوح مختلف سرزمین اسباب بازی ها در بازی Action Henk ، حرکات نمایشی خود را به اجرا بگذارید. با دویدن های سریع خود به همگان ثابت کنید که شما با غلبه بر وانین فیزیکی ، می توانید با سرعت بالای خود دیگران را به وجد آورید. در این بازی شما در نقش مردی با شکمی بزرگ و خنده دار قرار می گیرید که می بایست در 70 مسیر مختلف که هرکدام در محیط هایی منحصر به فرد قرار گرفته اند ، مهارت های دویدن و پرش خود را به نمایش بگذارید.

دنیای هیجان انگیز بازی Action Henk ، با اسباب بازی هایی رنگارنگ تزیین شده است که شما با قرار گرفتن در آن لذت و هیجان خاصی را تجربه خواهید کرد. هریک از مراحل این بازی توسط این اسباب بازی های آماده شده اند ، یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان ویرایش مراحل با اضافه و یا حذف کردن این اسباب بازی ها است ! از سایر قابلیت های هیجان انگیز این بازی می توان به امکان باز کردن کاراکترهای جدید و همچنین قابلیت بازی آنلاین و چند نفره اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Action Henk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Action Henk1 Action Henk2

 

Action Henk3 Action Henk4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: Intel Core i5
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GT 430/equivalent or Higher
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: High-range Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 560/Equivalent or Higher
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 890 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR