دانلود APK Editor Pro 1.8.0 – ویرایشگر فایل های APK برای اندروید + نسخه مود

دانلود APK Editor Pro 1.4.6 - ویرایشگر فایل های APK برای اندروید + نسخه مود

 

دانلود APK Editor Pro برای اندروید

| نرم افزار ویرایشگر فایل های APK برای اندروید + نسخه مود |

 

APK Editor Pro 1.8.0 نام قدرتمندترین ابزار ویرایش فایل های APK ، در مارکت اندروید است که با قیمت 4.99 دلار ، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نسخه Pro و همچنین نسخه Mod Full Unlocked این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا شما نیز بتوانید تغییرات دلخواه خود را در بخش های مختلف انواع بازی ها و نرم افزارهای اندرویدی اعمال کنید. APK Editor Pro به شما این قابلیت را می دهد که فایل های APK را باز کرده و محتوای تشکیل دهنده آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید تا بدین ترتیب همه چیز را جذاب تر کنید.

APK Editor Pro شما را قادر می سازد نوشته های مختلف برنامه ها یا بازی ها را تغییر دهید ، به عنوان مثال از این قابلیت می توان به منظور ترجمله اپلکیشن ها و فارسی سازی آنان استفاده کرد. همچنین شما می توانید تصاویر موجود در اپلیکیشن ها نظیر بک گراند ها و … را نیز تغییر دهید. APK Editor Pro قابلیت های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد ، همه چیز به شما وابستگی دارد ، حتی شما می توانید سطوح دسترسی را نیز برای هر اپلکیشن مجدداً تغییر دهید و در نهایت یک APK جدید را ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار APK Editor Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

APK Editor Pro1 APK Editor Pro2 APK Editor Pro3 APK Editor Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR