دانلود Windows Device Recovery Tool 3.14.7501 – آپگرید و دانگرید گوشی های ویندوز فون

دانلود Windows Device Recovery Tool 3.3.31.0 - آپگرید و دانگرید دستگاه های ویندوزی

 

دانلود Windows Device Recovery Tool

| نرم افزار آپگرید و دانگرید گوشی های ویندوز فون |

 

Windows Device Recovery Tool 3.14.7501 نام نرم افزار رسمی کمپانی مایکروسافت ، به منظور آپگرید ، دانگرید و تعمیرات نرم افزاری اسمارت فون ها و تبلت های ویندوزی است. اگر شما هم صاحب یکی از گوشی ها یا تبلت های ویندوز یا ویندوز فونی هستید ، احتمالا با نرم افزار قدرتمند Windows Device Recovery Tool آشنایی دارید. این نرم افزار ابزاری است که به صورت رسمی از سوی مایکروسافت برای کاربران گوشی های ویندوز فونی عرضه گردیده است. پس از آنکه کمپانی نوکیا از سوی مایکروسافت خریداری شد ، شرکت مایکروسافت جهت ساپورت کامل دستگاه های لومیایی نوکیا ، لیست کاملی از انواع ویندوزفون های نوکیا و مایکروسافت را در Windows Device Recovery Tool گنجاند تا کاربران بتوانند عملیات نرم افزاری مختلف را به کمک آن انجام دهند.

یکی از کاربردهای بسیار عالی Windows Device Recovery Tool ، امکان آپگرید به نسخه های جدید ارائه شده و همچنین دانگرید به نسخه های قبلی است. اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل آپگرید کرده و اکنون قصد دارید به ویندوزفون 8.1 دانگرید کنید ، نرم افزار Windows Device Recovery Tool به سادگی می تواند این کار را برایتان انجام دهد. از سایر قابلیت های نسخه جدید این نرم افزار می توان به امکان ریکاوری دستگاه های بریک شده لومیای نوکیا و مایکروسافت اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows Device Recovery Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Windows Device Recovery Tool :

– پشتیبانی کامل از انواع اسمارت فون های لومیای نوکیا و مایکروسافت

– پشتیبانی از جدیدترین اسمارت فون های مایکروسافت از قبیل Lumia 950 و Lumia 950XL و …

– ارتباط ساده اسمارت فون های ویندوزی با کامپیوتر

– پشتیبانی کامل از ویندوزفون 8 ، ویندوزفون 8.1 و ویندوز 10 موبایل

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR