دانلود گنجینه اندرویدی اسک دین – انجمن گفتگوی دینی برای اندروید

دانلود گنجینه اندرویدی اسک دین - انجمن گفتگوی دینی برای اندروید

 

دانلود گنجینه اندرویدی اسک دین برای اندروید

| نرم افزار انجمن گفتگوی دینی برای اندروید |

 

گنجینه اندرویدی اسک دین نام اپلیکیشن رسمی وب سایت اسک دین به عنوان مرجع قدرتمند گفتگوی دینی در میان کاربران مسلمان و فارسی زبان است. گنجینه اندرویدی اسک دین ، نام اپلیکیشن جدیدی است که شما با نصب کردن آن بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی تان ، می توانید در هر جا و مکان به گنجینه ای عظیم از مسائل دینی دسترسی داشته باشید. در این گنجینه ، مجموعه ای بسیار از انواع پکیج های دینی پیرامون ادیان ، خداشناسی ، تاریخ اسلام ، معاد و… آماده گردیده که می توانید در صورت تمایل اقدام به دریافت آنان کنید.

اگر شما هم دوست دارید که همواره یک راهنمای کامل و آماده به کار برای پرسش ها و مسائل دینی خود به همراه داشته باشید ، پیشنهاد ما این است که گنجینه اندرویدی اسک دین را از دست ندهید ! در بسیاری از مواقع ، شما می توانید با مطالعه پکیج های آماده شده در این اپلیکیشن ، سطح اطلاعات دینی خود را پیرامون موضوعات مختلف بالا ببرید. شما می توانید در مورد مسائل مختلفی همچون دلیل آفرینش ستارگان ، کهکشن ها ، تفسیر آیات سوره های مختلف قرآن کریم ، احادیث ، جهان آخرت و … به مطالعه بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار گنجینه اندرویدی اسک دین را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ganjineh1 Ganjineh2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR