دانلود بازی Football Players Fight Soccer 2.6.2a – درگیری های فوتبالی برای اندروید

دانلود بازی Football Players Fight Soccer 2.6.2a - درگیری های فوتبالی برای اندروید

 

دانلود بازی Football Players Fight Soccer برای اندروید

| بازی درگیری های فوتبالی برای اندروید |

 

Football Players Fight Soccer 2.6.2a بازی جدیدی است که شما را در حال و هوای مبارزه و درگیری در میادین فوتبالی قرار می دهد ! اکنون می توانید در زمین فوتبال مبارزات خنده داری را آغاز کنید که حتی اگر در آنان از مشت و لگد هم استفاده کنید ، خبری از کارت قرمز نخواهد بود ! در بازی Football Players Fight Soccer ، شما می توانید فضایی اکشن و مبارزه ای را در زمین فوتبال بدون حضور داوران سخت گیر تجربه کنید ! در بازی مرحله ای ، شما می توانید بازیکن فوتبال مورد علاقه خودتان را انتخاب و در تورنمنت های هیجان انگیز آن شرکت کنید.

بسیاری از بازیکنان بر روی نیمکت آماده هستند تا برای پیروزی تیمشان مبارزه کنند ، در این بازی هیچ توپی وجود ندارد ! فقط و فقط مشت و لگد ! شما می توانید با قرارگیری در مقابل حریفان خود ، بیشترین صدمه را به آنان بزنید بدون آنکه خطر اخراج شدن از سوی داور شما را تهدید کند ؛ لازم به ذکر است که تعداد بسیاری از ستارگان فوتبال جهان ، با اسامی تغییر یافته در این بازی نقش آفرینی می کنند ؛ از جمله آنان می توان به Romualdo ، Nesi ، Merendona ، Raben و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Football Players Fight Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Players Fight Soccer1 Football Players Fight Soccer2 Football Players Fight Soccer3 Football Players Fight Soccer4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR