دانلود بازی Truck Driver Cargo 5.0 – رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Truck Driver Cargo 1.0 - رانندگی کامیون برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Driver Cargo برای اندروید

| بازی رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Truck Driver Cargo 5.0 بازی جدیدی برای طرفداران سری بازی های رانندگی کامیون مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از دوست داران رانندگی ماشین های سنگین هستید ، پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید. همواره تجربه رانندگی کامیون ، خاور و یا ماشین های باری برای بسیاری از کاربران جذاب و هیجان انگیز بوده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما گیمرهای اندرویدی را با یکی از بهترین عناوین این دسته از بازی ها آشنا کنیم تا بتوانید یک تجربه شبیه سازی شده از رانندگی این دسته از وسایل نقلیه را احساس کنید.

در بازی Truck Driver Cargo ، شما در نقش یک راننده کامیون تحت قرار داد با شرکت باربری هستید می بایست وسایل مختلف را در مسیرهای گوناگون جا به جا کنید. در بسیاری از موارد مسیرها دارای موانع و ناهمواری هایی هستند که می بایست با نهایت دقت و مهارت ، بارها را به مقصد برسانید. هم اکنون می توانید بازی Truck Driver Cargo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Driver Cargo1 Truck Driver Cargo2 Truck Driver Cargo3 Truck Driver Cargo4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 + 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR