دانلود M Launcher Pro-Marshmallow M 1.0.6 – لانچر مارشمالو برای اندروید

دانلود M Launcher Pro-Marshmallow M 1.0.6 - لانچر مارشمالو برای اندروید

 

دانلود M Launcher Pro-Marshmallow M برای اندروید

| لانچر مارشمالو برای اندروید |

 

M Launcher Pro-Marshmallow M 1.0.6 لانچر جدید و بسیار زیبای Android™ 6.0 Marshmallow است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ظاهر زیبای اندروید 6 را در گوشی ها یا تبلت های اندرویدی تان تجربه کنید. از آن جا که نسخه نهایی اندروید مارشمالو هنوز برای تعداد بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی عرضه نشده است ، ممکن است شما نیز بخواهید پیش از آنکه نسخه نهایی آن را امتحان کنید ، با نصب لانچر حرفه ای Android™ 6.0 Marshmallow ، ظاهر و محیط آن را در نسخه فعلی تان تجربه کنید.

M Launcher Pro-Marshmallow M با دارا بودن امکانات شخصی سازی وسیع ، همانند اندروید 6 به شما این قابلیت را می دهد که محیطی زیبا و منحصر به فرد را در دستگاه اندرویدی تان پدید آورید. در صورت تمایل می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را مخفی کنید و با استفاده از آیکون پک های فوق العاده این لانچر ، تجربه ای متفاوت را در دستگاهتان رقم بزنید. این لانچر حرفه ای در فروشگاه گوگل پلی با قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد که هم اکنون به صورت رایگان در یاس دانلود برای شما عزیزان آماده گردیده است. هم اکنون می توانید نرم افزار M Launcher Pro-Marshmallow M را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

M Launcher Pro-Marshmallow M1 M Launcher Pro-Marshmallow M2 M Launcher Pro-Marshmallow M3 M Launcher Pro-Marshmallow M4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR