دانلود بازی Dirt On Tires [Offroad] 1.21 – رانندگی آفرود برای اندروید

دانلود بازی Dirt On Tires [Offroad] 0.918 - رانندگی آفرود برای اندروید

 

دانلود بازی Dirt On Tires – Offroad برای اندروید

| بازی رانندگی آفرود برای اندروید |

 

Dirt On Tires [Offroad] 1.21 یک شبیه سازی بسیار عالی از رانندگی آفرود مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از علاقمندان رانندگی در مسیرهای خاکی ، بیابانی و صعب العبور هستید ، بازی Dirt On Tires مخصوص شماست ! خودروهایی قوی هیکل با قدرت دیفرانسیل و تایرهای بسیار بالا ، قادر هستند از سخت ترین مسیرها حرکت کرده و یک شبیه سازی بسیار عالی را برای شما پدید آورند. در این بازی شما می توانید رانندگی آفرود را با هیولاهای این عرصه نظیر NIVA و URAL تجربه کنید.

هدف اصلی در بازی Dirt On Tires ، رانندگی و حمل و نقل وسایل در مسیرهای صعب العبور است. در ابتدای بازی شما می توانید هیولای مورد نظر خود را از میان 10 خودروی قدرتمند مختلف انتخاب کرده و برای حمل و نقل خود را آماده کنید ، البته به یاد داشته باشید که می بایست در مسیر سوخت گیری هم بکنید ! در این بازی مقدار 100 کیلومتر مسیر برای رانندگی آفرود وجود دارد که در جای جای آن مناظری زیبا و دامنه هایی شگفت انگیز از طبیعت را مشاهده خواهید کرد. هم اکنون می توانید بازی Dirt On Tires را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dirt On Tires1 Dirt On Tires2 Dirt On Tires3 Dirt On Tires4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR