دانلود بازی Star Wars Uprising 2.1.2 – جنگ ستارگان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Star Wars Uprising 2.1.2 - جنگ ستارگان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Star Wars Uprising برای اندروید

| بازی جنگ ستارگان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Star Wars Uprising 2.1.2 بازی اکشن جدیدی مخصوص طرفداران سری محبوب جنگ ستارگان برای گشوی ها و تبلت های اندرویدی است. Star Wars™: Uprising ، اولین جنگ های ستاره ای RPG در ما بین زمان Star Wars™: Episode VI: Return of the Jedi و Star Wars™: The Force Awakens است. از “نیرو” استفاده کنید تا بتوانید به شورشی ها بپیوندید ؛ نبردهایی در میان ستاره ای بین شورشیان و امپراطوری در گرفته است ، شما نیز به میلیون ها بازیکن مختلف در سراسر جهان بپیوندید و در برابر امپراطوری ایستادگی نمایید.

در نسخه شورشی های جنگ ستارگان ، شما می توانید کاراکتر جنگی مورد علاقه خود را ایجاد و نیروی او را افزایش دهید و در نبردهای آنلاین در کنار بسیاری از پلیرهای سراسر جهان شرکت کنید. کهکشان اکنون به یک قهرمان جدید نیاز دارد ؛ شما چه نوع قهرمانی خواهید بود؟ در بازی Star Wars Uprising شما می توانید نیروی نیمه روشن و نیمه تاریک را باز کرده و به قدرتمندرین اسلحه کهکشان دست پیدا کنید ! هم اکنون می توانید بازی Star Wars Uprising را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Star Wars Uprising1 Star Wars Uprising2 Star Wars Uprising3 Star Wars Uprising4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29.5 + 781 + 28.4 + 782 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR