دانلود بازی Drift Max 7.2 – دریفت مکس برای اندروید + نسخه نامحدود

دانلود بازی Drift Max 4.0 - دریفت مکس برای اندروید

 

دانلود بازی Drift Max برای اندروید

| بازی دریفت مکس برای اندروید  + نسخه نامحدود بی نهایت |

 

Drift Max7.2 بازی جدیدی برای طرفداران دریفت کشیدن اتومبیل بر روی جاده ها مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اکنون وقت آن است که مهارت های خود را با دریفت کشیدن های حرفه ای بر روی سطوح آسفالت به رخ بکشید ، شما می توانید با حرکت در مسیرهای مختلف ، رد چرخ های خود را بر روی سطح زمین حک کرده و از این کار لذت ببرید. در بازی دریفت مکس ، شما می توانید خودروی دلخواه خود را از میان 11 مدل مختلف با رنگ های گوناگون انتخاب کنید و راهی این رانندگی هیجان انگیز شوید.

دریفت مکس دارای یک محیط گرافیکی بسیار زیبا به همراه جلوه های 3 بعدی است که می توانید ار لحظه لحظه رانندگی در چنین محیطی لذت ببرید. شما می توانید خودروی خود را از میان 11 خودروی مختلف از قبیل خودروهای عضلانی آمریکایی ، اروپایی و اتومبیل های ژاپنی انتخاب کرده و وارد این عرصه شوید. هریک از اتومبیل ها را می توانید با 25 رنگ مختلف شخصی سازی کنید ، همچنین امکان شخصی سازی تایرها ، رینگ و… نیز در اختیارتان قرار گرفته است. هم اکنون می توانید بازی Drift Max را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Max1 Drift Max2 Drift Max3 Drift Max4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR