دانلود Hanso CD Extractor 3.2 + Portable – ریپ کردن دیسک های صوتی

دانلود Hanso CD Extractor 3.2 + Portable - ریپ کردن دیسک های صوتی

 

دانلود Hanso CD Extractor

| نرم افزار ریپ کردن دیسک های صوتی |

 

Hanso CD Extractor 3.2 + Portable نام نرم افزاری کوچک و رایگان به منظور مدیریت فایل های صوتی و انجام فعالیت های مرتبط با پروژه های موسیقی است. عملکرد اصلی این نرم افزار در زمینه ریپ کردن دیسک های صوتیو تبدیل فرمت فایل های صوتی به همدیگر است. اگر شما هم CD/DVD های هنرمند مورد علاقه تان را خریداری کرده و دوست دارید قطعات آنان را در هارد دیسک رایانه خود و یا گوشی تلفن همراه تان نیز کپی کنید ، می بایست در ابتدا آنان را به اصطلاح ریپ کنید و در ادامه آنان را با فرمت MP3 ذخیره سازی کنید.

به کمک Hanso CD Extractor ، فرآیند ریپ کردن قطعات صوتی در CD ها بسیار ساده خواهد بود. این نرم افزار می تواند فایل های صوتی موجود در انواع دیسک ها را با بالاترین کیفیت ممکن برایتاد ر فرمت های رایج ذخیره سازی کند تا بتوانید از آنان در انواع دستگاه های قابل حمل استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Hanso CD Extractor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hanso CD Extractor :

– دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده و آسان

– امکان ساخت پلی لیست های PLS و M3U

– امکان نرمال سازی فایل های صوتی

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های WAV, MP3, OGG, VQF

– پشتیبانی از تگ های  ID3 V1 و V2

– پشتیبانی از CDDB

– دارا بودن پلیر داخلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR