دانلود Text Speaker 3.23 – نرم افزار تبدیل متن به گفتار

دانلود Text Speaker 3.23 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

 

دانلود Text Speaker

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

Text Speaker 3.23 نام نرم افزاری جدید به منظور تبدیل متون نوشتاری ، به صدای گفتاری طبیعی است. این نرم افزار ضمن تشخیص تک تک کلمات موجود در اسناد متنی ، آنان را در قالب صدای صوتی به صورت گفتار برایتان پخش می نماید. بدین ترتیب شما می توانید متون رو بشنوید ، به جای آنکه با خواندن آنان چشمان خود را خسته کنید ! Text Speaker می تواند متون دلخواه شما را با صدای بلند برایتان پخش کند ، از این رو شما می توانید با ضبط کردن صداها و تبدیل آنان به فرمت MP3 ، به آنان در هر زمان و دستگاهی دسترسی داشته باشید. تنها با فشار دادن کلید تعریف شده ، Text Speaker می تواند فرآیند خواندن متن ها را براتا آغاز کند ، بدین ترتیب حتی دیگر نیازی نیست پشت میز کامپیوتر بنشینید !

Text Speaker به شما این امکان را می دهد که اسناد متنی خود را به فایل های صوتی تبدیل کرده و آنان را در آیپاد و یا سایر موزیک پلیرها گوش کنید. شما به سادگی می توانید انواع فایل های متنی خود از قبیل Word, PDF, RTF و … را واحد محیط این نرم افزار کرده و سپس با در اختیار گرفتن کنترلرهای صوتی ، در نهایت سادگی متون دلخواه خود را به صورت گفتاری گوش کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Text Speaker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Text Speaker :

– فراهم سازی قابلیت گوش دادن به متون نوشتاری به صوتر صدای صوتی

– امکان تبدیل متون نوشتاری به صداهای صوتی با انواع فرمت های WAV و MP3

– امکان باز کردن و ویرایش فایل های نوشتاری Microsoft Word (DOC and DOCX), RTF, HTML, TXT

– امکان تعریف صدای پس زمینه

– امکان تنظیم سرعت خواندن ، ولوم و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR