دانلود بازی Zombie Smashball 1.4 – زدن زامبی ها با توپ برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Smashball 1.4 - زدن زامبی ها با توپ برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Smashball برای اندروید

| بازی زدن زامبی ها با توپ برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Zombie Smashball 1.4 بازی جدیدی در سبک بازی های ورزشی و اکشن در عین واحد است ! چطور ممکن است یک بازی هم اکشن باشد هم ورزشی؟! در Zombie Smashball چنین چیزی ممکن شده است ! این بازی با گیم پلی منحصر به فرد و نوآورانه خود ، شما را در جایگاهی قرار می دهد که می بایست با توپ های ورزشی ، به سمت زامبی ها ضربه بزنید. با این کار در واقع هم ورزش می کنید هم صحنه های اکشن و جذابی را مشاهده می کنید ! پس توپ های فوتبال ، والیبال و یا بسکتبال را آماده کرده و نبردی جانانه را با زامبی ها آغاز کنید.

بازی زدن زامبی ها با توپ ، یک سرگرمی اکشن و ورزشی را پدید آورده است ، در این بازی 3 ورزش مختلف از قبیل فوتبال ، والیبال و بسکتبال وجود دارند ، شما می توانید در حالت تمرینی ، سه حالت اسان ، متوسط و سخت را برای بررسی مهارت های خود امتحان کنید. علاوه بر این ها در قسمت خرید ، می توانید با امتیازهای کسب شده ، افکت ها و ایتم های هیجان انگیزی را خریداری کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Smashball را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zomie Smashball1 Zomie Smashball2 Zomie Smashball3 Zomie Smashball4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR