دانلود بازی Dollar Dash برای PC

دانلود بازی Dollar Dash برای PC

 

دانلود بازی Dollar Dash برای کامپیوتر

| بازی سرقت دلارها |

 

Dollar Dash بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2013 توسط Candygun Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مراکز پر پول را پیدا کرده و به آنان دستبرد بزنید ! برای اولین بار است که در یک بازی کامپیوتری ، شما به عنوان یک شخصیت منفی نقش آفرینی می کنید ! کسب درآمد شما از راه پول های نقدی است که از بانک ها سرقت می کنید ؛ شما در صحنه های مختلف به بخش های گوناگونی برای دستبرد زدن به صندوق ها وارد می شوید و در آنان به دلارهای نقد دست پیدا می کنید. با کسب پول بیشتر می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی و اسلحه او را قوی تر کنید.

Dollar Dash بازی جالبی با چشم اندازهایی از طنز و کمدی است که شما در آن به معروف ترین دزد شهر تبدیل می شوید. به بانک ها هجوم آورده و با تهدید کارکنان آن ، تمامی پول ها را به سرقت ببرید. حتی در مواقع خاص ممکن است با مأموران درگیر شده و مجبور شوید از اسلحه استفاده کنید ! شما در این بازی می توانید با استفاده از 20 اسلحه مختلف ، سرقت های جانانه ای را به همراه همدستان خود انجام دهید ؛ چرا که هدف مهم در این بازی انجام سریعترین، هوشمندانه ترین و احمقانه ترین سرقت های ممکن است ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dollar Dash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dollar Dash1 Dollar Dash2

 

Dollar Dash3 Dollar Dash4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 535 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 455 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR