دانلود بازی Violett 2.2 – ماجراجویی ویولت برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Violett 2.2 - ماجراجویی ویولت برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Violett برای اندروید

| بازی ماجراجویی ویولت برای اندروید + دیتا |

 

Violett 2.2 نام یکی از بهترین و محبوب ترین عناوین بازی های ماجرایی در بازار است. چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی Violett را در اختیارتان قرار دادیم ، با توجه به استقبال بی نظیر شما کاربران تصمیم گرفتیم نسخه اندرویدی آن را نیز برای شما دوست داران بازی های ماجرایی ارائه کنیم. ویلت شما را با سفری هیجان انگیز به درون لانه یک خرگوش همراه می کند ، جایی که دنیایی عجیب و غریب و شگفت انگیز را مشاهده کنید. جهانی پر از شگفتی و فراتر از واقعیت ، هیجان موجود در این سفر ذهن شما را تا حد ممکن با خود درگیر می کند.

Violett روایتی از دخترک نوجوانی است که توسط پدر و مادرش به خانه ای متروکه در محلی بسیار دور و به دور از دوستان و آشنایان کشانده شده است. او در ابتدا با خود تصور می کند که روزها در این مکان تا چه اندازه سخت و خسته کننده خواهد بود. اما چیزی که او به آن توجه نمی کند این است که لحظات ماجراجویانه بسیاری ممکن است در انتظارش باشند. باریکه ای از نور مربوط به داخل لانه یک خرگوش ، توجه دخترک را به خود جلب می کند ، همین موضوع باعث آغاز ماجراجویی های او و سفر به داخل آن می شود ! هم اکنون می توانید بازی Violett را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Violett1 Violett2 Violett3 Violett4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16 + 221 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR