دانلود Camera MX 3.4.202 – دوربین حرفه ای برای اندروید

دانلود Camera MX 3.4.202 - دوربین حرفه ای برای اندروید

 

دانلود Camera MX برای اندروید

| نرم افزار دوربین حرفه ای برای اندروید |

 

Camera MX 3.4.202 نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارها به عنوان جایگزین اپلیکیشن Camera گوشی و تبلت اندرویدی شماست. به کمک این نرم افزار ، شما امکاناتی خارق العاده را در حین عکس برداری و فیلمبرداری در اختیار خواهید داشت ، ضمن آنکه در انتهای کار می توانید از ویرایشگرهای پیشرفته این نرم افزار نیز بهره ببرید. این نرم افزار با بیش از 10 میلیون دانلود در مارکت اندروید ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های Camera در گوگل پلی استور به شمار می رود. Camera MX ابزاری حرفه ای را به هنگام ثبت تصاویر رویایی در اختیار شما می گذارد ، ضمن آنکه ضبط ویدیوها نیز با امکانات مناسب و حرفه ای نیز بدون هیچگونه مشکلی کار می کند. اگر اپلیکیشن پیش فرض دوربین گوشی یا تبلت اندرویدی تان کیفیت مناسبی ندارد ، ممکن است با محدودیت هایی همراه باشد ؛ بنابراین بهتر است با نصب Camera MX ، از حداکثر توان دوربین دستگاهتان استفاده کنید.

Camera MX مجموعه ای از افکت ها را به صورت پیش فرض در خود جای داده است و می توانید به صورت زنده آن را بر روی دوربین خود اعمال کرده و تصاویری حیرت انگیز را با گوشی اندرویدی تان به ثبت برسانید. این نرم افزار مجموعه ای از افکت ها و فیلترهای محبوب را در خود دارد که می توان از جمله آنان به موارد مشهوری همچون HDR, TiltShift & Little Planet, Vintage, Lomo, Color Splash, Pop Art, Black & White, Sepia و … اشاره کرد. ویرایشگرهای حرفه ای تصویر و ویدیو در این نرم افزار نیز می توانند کارکرد خود را به نحوی حرفه ای به اجرا گذاشته و شما را از قابلیت های گسترده خود به وجد آورند. هم اکنون می توانید نرم افزار Camera MX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Camera MX1 Camera MX2 Camera MX3 Camera MX4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR