دانلود بازی Munin برای PC

دانلود بازی Munin برای PC

 

دانلود بازی Munin برای کامپیوتر

| بازی تلاش برای بازپس گیری بال های Munin |

 

Munin بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2014 توسط Gojira ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تصور کنید که شما دارای توانایی های خارق العاده ای باشید که به کمک آنان امکان جا به جا کردن کوه ها را داشته باشید ! این بازی شما را به جهان اساطیر نورس بازمیگرداند ، در این بازی شما در قالب شخصیتی با نام Munin نقش آفرینی می کنید. فرستاده ای از Odin که اکنون با محروم شدن از بال هایش ، از سوی Loki به یک موجود فانی تبدیل شده است. او با قدرت و اراده ای که دارد ، در 9 جهان مختلف از Yggdrasil ، در پی بازپس گیری بال ها و بازگشت به بهشت Asgard بر می آید.

Munin یک بازی دو بعدی با محوریت داستانی جالبی است که هربار شما را با موانعی رو به رو می سازد که می بایست برای رسیدن به اهداف او از پس آنان بر بیایید. در طول مسیر شما می توانید از مهارت های کاراکتر اصلی بازی برای پیش برد اهدافتان استفاده های مناسبی کنید ، به عنوان مثال از ستون ها پل ایجاد می کنید و از دیوارها کف ! این بازی در مجموع دارای 81 مرحله هیجان انگیز و 8 ساعت گیم پلی سرگرم کننده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Munin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Munin1 Munin2

 

Munin3 Munin4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows Vista/7/8
Processor: 2.33 Ghz Single Core
Memory: 512 Mb Ram
Graphics: Directx 9 Compatible
Storage: 2 Gb Available Space
Sound Card: Directx 9 Compatible
Additional Notes: Mouse, Keyboard

سیستم پیشنهادی :

Os: Windows Xp/Vista/7/8
Processor: 2.33 Ghz Single Core
Memory: 1 Gb Ram
Graphics: Directx 9 Compatible
Storage: 2 Gb Available Space
Sound Card: Directx 9 Compatible
Additional Notes: Mouse, Keyboard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 342 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR