دانلود بازی کم حجم Tinos Fruit Stand برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Tinos Fruit Stand برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tinos Fruit Stand برای کامپیوتر

| بازی کسب و کار میوه فروشی |

 

Tinos Fruit Stand بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و پازلی می باشد که در سال 2015 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. افتتاح یک فروشگاه MegaMart در این خیابان ، باعث شده است کسب و کار میوه فروشی Tino در خطر ورشکستگی قرار بگیرد. Tino یک دست فروش میوه است که مشتریان بسیاری را تا پیش از افتتاح این فروشگاه داشت ، اما اکنون تنها امید رونق گرفتن دوباره ی این کسب و کار ، کمک شماست ! Rikki یک میمون زبل و پرسرعت است که می تواند میوه ها را از روی درختان برای فروش بچیند.

حال این وظیفه شماست که با کمک به Rikki ، مشتریان را خوشحالت و رضایتمند از خرید نگاه دارید. سفارشات دریافتی را به درستی پر کنید تا پاداش های آنان را به دست آورید ، اما مراقب باشید که سرعتتان کم نشود و یا اجازه ندهید میوه ها برای مدت طولانی باقی بمانند ! چرا که در این صورت مشتریان ناراضی بوده و خانواده تجارت شما با شکست مواجه خواهند شد. این بازی در مجموع دارای 80 مرحله هیجان انگیز است که می توانید از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tinos Fruit Stand را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tinos Fruit Stand1 Tinos Fruit Stand2

 

Tinos Fruit Stand3 Tinos Fruit Stand4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 20 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR