دانلود بازی Plants vs. Zombies Heroes 1.39.90 – قهرمانان گیاهان و زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Plants vs. Zombies Heroes 1.0.11 - قهرمانان گیاهان و زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Plants vs. Zombies Heroes برای اندروید

| بازی قهرمانان گیاهان و زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Plants vs. Zombies Heroes 1.39.90 بازی جدیدی از سوی سازندگان عناوین موفق و محبوب Plants vs. Zombies 2 و Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 است. نبردهایی حماسی و هیجان انگیز این بار در میان گیاهان و زامبی ها ؛ قهرمانان بازی محبوب گیاهان و زامبی ها این بار نیازمند استراتژی های حماسی شما هستند. قهرمانان خود را جمع آوری کنید و یک تیم رویایی را از آنان تشکیل دهید. در این سفر قهرمانانه و حماسی به کاراکترهای جدید دست پیدا کنید و با استفاده از قدرت های ویژه ، در برابر توانایی های مخالفان ایستادگی کنید.

در بازی Plants vs. Zombies Heroes شما این قابلیت را دارید که قهرمانان خود را از میان تعداد 20 کاراکتر مختلف انتخاب و از آنان یک تیم رویایی بسازید و رفته رفته توانایی های جدید آنان را نیز آنلاک کنید. به طور کلی بیش از 100 شخصیت مختلف برای کشف وجود دارد که می توانید هریک از آنان را در قالب عضو تیم خود به مرحله آزمایش درآورده و استراتژی های کلی تیم را مورد بررسی قرار دهید و هماوره در پی افزایش توانایی ها و قدرت های ویژه آنان باشید. هم اکنون می توانید بازی Heroes Vs. Zombies 2 را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Plants vs. Zombies Heroes1 Plants vs. Zombies Heroes2 Plants vs. Zombies Heroes3 Plants vs. Zombies Heroes4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توجه:

– باید فایل دیتای بازی رو در اجرای اولیه توسط خود بازی دانلود کنید تا بازی بدون نیاز به اینترنت اجرا شود. حجم دیتا بیش از 500 مگابایت

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 + 59.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR