دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gnomes Garden 2 برای کامپیوتر

| بازی کوتوله های باغچه 2 |

 

Gnomes Garden 2 بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط BigFishGames ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. ملکه ستمکار از تبعید بازگشته است ! او با استفاده از قدرت های سحر و جادوی خود ، ملکه ی کوتوله ها را ربوده و به مکانی دور فرستاده است. در آن سرزمین ها ، هیچ کسی از قدرت های جادویی باغچه ها خبر ندارد. مردمانی که در آنجا زندگی می کنند از ظلم و ستم های ملکه به رنج آمده و دیگر از این همه سختی ها خسته شده اند.

شاهزاده خانم تصمیم میگیرد ضمن کمک به خواهران و برادرانش ، قدرت های درخت جادویی را بازگرداند. در بازی Gnomes Garden 2 شما به سفری هیجان انگیز از سرزمین کوتوله ها در یک قاره ناشناخته می روید ؛ جایی که 40 مرحله جذاب انتظار شما را می کشند. چندی پیش نسخه اولیه بازی Gnomes Garden را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم ، اکنون با نسخه دوم این بازی جالب در خدمت شما کاربران هستیم. از مهم ترین نکات این بازی می توان به محیط رنگارنگ ، متنوع و هیجان انگیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Gnomes Garden 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gnomes Garden 21 Gnomes Garden 22

 

Gnomes Garden 23 Gnomes Garden 24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 166 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR