دانلود بازی کم حجم Loot Hound برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Loot Hound برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Loot Hound برای کامپیوتر

| بازی شکار به همراه سگ |

 

Loot Hound بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Rhizome Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما به همراه سگی که به همراه دارید ، به شکار می روید. برای امروز چه چیزی را شکار خواهید کرد؟ در بازی Loot Hound شما همراه با یک سگ هوشمند به اکتشاف می پردازید. همراه با این سگ در بخش های مختلف قدم بزنید و وسایل عجیب و غریب را کشف و آنان را جمع آوری کنید. در این بازی تعداد 132 آیتم وجود دارد که شما می توانید از آنان کلکسیونی را جمع آوری کنید.

هریک از آیتم هایی که کشف می کنید ، بخشی از تاریخچه و شخصیت گذشته شماست. شما برای کشف آیتم های مخفی در سرتاسر بازی می توانید با 3 سگ مختلف به اکتشاف بپردازید که هریک از آنان توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. علاوه بر این ها شما می توانید مهارت های سگ خود را برای انجام فعالیت هایی نظیر حفاری ، بو کشیدن و خوش شانس بودن ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Loot Hound را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Loot Hound1 Loot Hound2

 

Loot Hound3 Loot Hound4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows Vista+
Processor: Intel Core 2 Duo 2.0 Ghz Or Equivalent
Memory: 4 Gb Ram
Graphics: 1gb Video Card
Directx: Version 9.0
Storage: 390 Mb Available Space
Additional Notes: Xbox One/Xbox 360 Controller Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR