دانلود Celemony Melodyne Studio 4.0.4.001 – ویرایش نت های موسیقی

دانلود Celemony Melodyne Studio 4.0.4.001 - ویرایش نت های موسیقی

 

دانلود Celemony Melodyne Studio

| نرم افزار ویرایش نت های موسیقی |

 

Celemony Melodyne Studio 4.0.4.001 نام اپلیکیشنی جدید در زمینه ویرایش فایل های صوتی و کار بر روی موزیک ها است که در محیطی زیبا و جذاب ، شما را همانند یک تولید کننده این هنر در تکاپو قرار میدهد. در Melodyne شما با نت های موسیقی سر و کار دارید ، اما این به معنای شکل موج های اصوات نیست ، بلکه شما در محیطی گرافیکی مشاهده می کنید که در کدام بخش ها صدا افزایش و در کدام بخش ها صدا کاهش پیدا می کند. همچنین می توانید نت های شروع و پایان آنان را نیز ببینید. شما می توانید به دلخواه خودتان ، نت ها را ویرایش کنید و بدین ترتیب صدا ها را زیر و بم کنید ، شما علاوه بر دسترسی به صدای وکال و سازهای مونوفونیک ، به ابزارهای پلی فونیک نظیر پیانو و گیتار نیز دسترسی دارید.

در واقع کار بر روی صداها به کمک Melodyne ، درست همانند این است که به خواننده ی اثر بگوئید فلان بخش را با کشیدگی بیشتری اجرا کن ! و یا به پیانیست بگوئید که بخشی از صدا را به شیوه ای دیگر بنوازد. البته این در حالتی است که از رکورد نهایی این صدا سال ها گذشته است ! بنابراین Melodyne Studio می تواند امکان کار بر روی نسخه های نهایی فایل های صوتی را نیز بدهد تا همانند یک فرد خبره در دانش موسیقیایی ، از ایده های ذهنی تان با دستی بازتر بهره ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Celemony Melodyne Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Celemony Melodyne Studio :

– پشتیبانی از نمایش نت ها به جای شکل موج ها

– نمایش نت ها در فرم حباب ها

– امکان تغییر نت های موسیقی و پارامترهای مهم موسیقیایی

– ویرایش زیر و بمی صداها

– امکان ویرایش انواع موزیک های نهایی

– امکان ویرایش نت ها به صورت مولتی ترکطراحی نوآورانه صداها با استفاده از ایده های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR