دانلود بازی کم حجم Gunpowder برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gunpowder برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gunpowder برای کامپیوتر

| بازی باروت |

 

Gunpowder بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Rogue Rocket Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. باروت چیست؟ در این بازی هیجان انگیز ، شما در نقش کاراکتر قهرمانی با نام Incendio نقش آفرینی می کنید که با بهره گیری از عقل و مقداری باروت ، می بایست طلاهای مردم را از شر Boss Grimshaw ازاد کند. این بازی دارای 150 مرحله هیجان انگیز و فوق العاده است که ذهن شما را به طور کامل به چاش وا می دارد. هریک از چالش ها ، به روش خاص خود قابل بررسی هستند ، شما می توانید با زنجیره ای از انفجارها ، حرکات باشکوهی را برای گذر از مراحل به نمایش بگذارید.

بانک های Boss Grimshaw را منفجر کنید و بدین ترتیب ، پول های مردم را از چنگال های ظالمانه او بیرون بکشید. اما حرص و طمع گریمشاو را دست کم نگیرید ! او به آسانی تسلیم نمی شود. بنابراین این وظیفه شماست که با بهره گیری از نهایت تمرکز خود ، بهترین راه را در هر مرحله برای آزاد سازی پول ها پیشنهاد کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gunpowder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gunpowder1 Gunpowder2

 

Gunpowder3 Gunpowder4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows Xp
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: Geforce 8800 Or Radeon® Hd4800 Series
Storage: 950 Mb Available Space

سیستم پیشنهادی :

Os: Windows 7
Processor: Dual-Core
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: Radeon Hd 6000 Series Or Geforce Gtx 500 Series
Storage: 950 Mb Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 233 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR