دانلود بازی کم حجم Burger Fiesta برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Burger Fiesta برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Burger Fiesta برای کامپیوتر

| بازی جشن همبرگر |

 

Burger Fiesta بازی جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2016 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی هیجان انگیز برای طرفداران ساندویچ ، همبرگر و اسنک ! در بازی Burger Fiesta ، شما در نقش مدیریت یک مغازه همبرگر فروشی هستید که می بایست تمامی کارهای آن را بر عهده بگیرید. به شمتریان خدمت کنید و در آخر مطمئن شوید که هر آنچه را که نیاز داشته اند در اختیارشان قرار داده باشید. به عنوان مثال یکی از سفارش هایی که ممکن است از یک مشتری دریافت کنید بدین صورت است : همبرگر به همراه سوسیس ؛ به اجزای سفارش دقت کنید ، چرا که میزان رضایت مشتری شما با عناصر تشکیل دهنده ساندویچ رابطه مستقیمی دارد !

برای به اتمام رساندن یک مرحله ، لازم است برای تمامی مشتریانی را که به مغازه مراجعه می کنند ، ساندویچ و همبرگر سرو کنید. به نیازهای مشتریان خود دقت کنید ؛ چرا که برخی از آنان از سایرین زمان کمتری را به صرف غذا اختصاص داده اند و اندکی عجله دارند ، شما همواره می توانید با جلب رضایت مشتریان ، کسب و کار خود را رونق دهید و از دستگاه های جدید برای پیشرفت کارتان استفاده کیند. دستگاه تولید نوشابه های خنک در روزهای گرم و آفتابی ، استفاده از تهویه هوا ، قهوه ساز و … از جمله وسایلی هستند که می توانید در ادامه کسب و کار خریدار ی کرده و به مغازه تان اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Burger Fiesta را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Burger Fiesta1 Burger Fiesta2

 

Burger Fiesta3 Burger Fiesta4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows Xp/Vista
Processor 600 Mhz Or Better
256Mb Ram
18Mb Of Hard Drive Space
16Mb Of Video Memory

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR