دانلود Veeam Endpoint Backup 1.1.2.119 – نرم افزار بک آپ گیری از اطلاعات

دانلود Veeam Endpoint Backup 1.1.2.119 - نرم افزار بک آپ گیری از اطلاعات

 

دانلود Veeam Endpoint Backup

| نرم افزار بک آپ گیری از اطلاعات |

 

Veeam Endpoint Backup 1.1.2.119 نام نرم افزاری جدید ، امن و حرفه ای به منظور تهیه بک آپ از اطلاعات رایانه شماست. زمانی که شما Veeam Endpoint Backup را بر روی کامپیوتر شخصی تان نصب می کنید ، دیگر لازم نیست برای همیشه تمامی رفتارها را با دقت انجام دهید ! حتی اگر سیستم با مشکل رو به رو شود و یا یک شکست در بوت شدن کامپیوتر رخ دهد ، اطلاعات شما در خطر از بین رفتن نخواهند بود. تهیه نسخه های پشتیبان از ویندوز و داده ها امری بسیار مهم و ضروری است. Veeam Endpoint Backup روشی مناسب به منظور بک آپ گیری از اطلاعات شخصی ، درایوهای هارد دیسک و یا کلیه محتویات کامپیوتر است.

Veeam Endpoint Backup نرم افزار بک آپ/ریستور اطلاعات است که تمامی تمرکز خود را بر روی سادگی قرار داده است. این نرم افزار با یک رابط کاربری زیبا ، کاربر را برای تهیه کردن بک آپ های جدید راهنمایی می کند و بک آپ هایی را که تا به حال تهیه کرده اید برایتان به نمایش می گذارد. اولین فعالیت مفیدی که این برنامه برای شما انجام می دهد تهیه یک ایمیج کامل برای بازیابی کامپیوتر است که می تواند بر روی انواع دیسک های CD/DVD/Blu-ray و یا فلش مموری های ذخیره سازی شود. در ادامه شما همچنین می توانید بک آپ هایی از داده های شخصی را تهیه کنید و یا زمان بندی هایی دقیق را برای بک آپ های اتوماتیک و منظم تعریف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Veeam Endpoint Backup را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Veeam Endpoint Backup :

– امکان تهیه بک آپ از کلیه اطلاعات سیستم

– امکان بک آپ گیری از داده های شخی در درایوهای هارد دیسک

– پشتیبانی از تهیه ایمیج بک آپ از کل سیستم عامل و تنظیمات

– امکان تعریف بک آپ های زمان بندی شده برای کامپیوتر و داده ها

– مناسب ترین و ساده ترین روش برای Backup/Restore اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 207 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR