دانلود بازی Zombie Roadkill 3D 1.0.6 – کشتن زامبی ها در جاده برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Roadkill 3D 1.0.5 - کشتن زامبی ها در جاده برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Roadkill 3D برای اندروید

| بازی کشتن زامبی ها در جاده برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Zombie Roadkill 3D 1.0.6 بازی جدیدی در سبک اکشن و تیراندازی ، برای دوست داران بازی هایی با حضور زامبی ها است. در این بازی شما سوار بر انواع اتومبیل ها ، با اسلحه هایی که در اختیار دارید ، به زامبی های موجود در جاده تیراندازی کرده و مسیر را ادامه می دهید. قوانین این بازی بسیار ساده هستند ، تنها قانون موجود نابود سازی سیل عظیمی از زامبی هایی است که دنیا را به دست خود گرفته و نسل بشریت را در خطر انقراض قرار داده اند.

زمانی که از سوی زامبی ها ، شهر شما مورد هجوم واقع می شود ، تنها امید به ادامه زندگی است که می تواند قدرت مبارزه را در شما تقویت کند. بنابراین اتومبیل خود را بردارید و به سمت زامبی ها رانندگی کنید و یک به یک آنان را از پای درآورید. بسیاری از مردگان متحرک در این مسیر وجود دارند و در حالت قدم زدن می باشند ، شما نیز با دارا بودن مجموعه ای غنی از انواع اسلحه ها ، می توانید آنان را به رگبار بسته یا با آر پی جی آنان را منفجر کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Roadkill 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Roadkill 3D1 Zombie Roadkill 3D2 Zombie Roadkill 3D3 Zombie Roadkill 3D4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16 + 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR