دانلود WPS Office + PDF 17.3.0 – نرم افزار آفیس رایگان برای اندروید + نسخه Mod

دانلود WPS Office + PDF 9.5.2 - نرم افزار آفیس رایگان برای اندروید

 

دانلود WPS Office + PDF برای اندروید

| نرم افزار آفیس رایگان برای اندروید  + نسخه Mod |

 

WPS Office + PDF 17.3.0 نام برترین نرم افزار حرفه ای در زمینه ابزارهای آفیس در گوگل پلی استور است. نرم افزار WPS Office + PDF ، هم اکنون مورد کاربرد تعداد 500 میلیون کاربر از سراسر دنیا است که با آن ، انواع فرمت های آفیس را مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری می کنند ، این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت های آفیس ، قابلیت های یکسان سازی با Google Drive و Dropbox را نیز داراست. این نرم افزار ، ابزاری کاملا رایگان و بدون تبلیغات و In App Purchase است که به کمک آن می توانید انواع فایل های ورد ، اکسل ، پاورپونیت و پی دی اف را در گوشی یا تبلت اندرویدی تان اجرا کرده و یا به مدیریت آنان بپردازید.

WPS Office + PDF یک اپلیکیشن مستقل با دارا بودن 3 ابزار داخلی Writer, Presentation و Spreadsheets  برای نرم افزارهای ورد ، اکسل و پاورپوینت می باشد که مناسب با صفحه نمایش انواع دستگاه های اندرویدی توسعه داده شده است. شما توسط این نرم افزار می توانی دبه انواع اسناد خود در فضاهای Google Drive, Dropbox, Box, OneDrive, Evernote و FTP/WebDAV  دسترسی داشته و انواع محتوای فایل های متنی خود را با 50 زبان مختلف مشاهده و یا ویرایش و به اشتراک گذاری کنید. این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای ترسیم اشکال ، اضافه کردن تصویر ، ترسیم نمودار ، درج فرمول ها در اکسل و … می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار WPS Office + PDF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WPS Office1 WPS Office2 WPS Office3 WPS Office4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR