دانلود ExpanDrive 2021.6.2 – اتصال به سرورهای SSH و SFTP

دانلود ExpanDrive 2021.6.2 - اتصال به سرورهای SSH و SFTP

 

دانلود ExpanDrive

| نرم افزار اتصال به سرورهای SSH و SFTP |

 

ExpanDrive 2021.6.2 نام نرم افزاری جدید به منظور مدیریت سرورهای از راه دور SSH و SFTP است. با نصب این نرم افزار ، گویی که سرور مورد نظر همانند یک فلش مموری به درگاه USB کامپیوتر شما متصل شده باشد ؛ در واقع نرم افزار ExpanDrive ساده ترین روش را برای مدیریت سرورهای از راه دور برایتان فراهم می کند ، هرچند که کامپیوتر سرور مورد نظر آن سر دنیا قرار گرفته باشد ! این برنامه با سرعت بسیار بالایی که دارد ، تمامی آپلودها را در بک گراند انجام داده و با ایجاد موتورهای ارتباطی چندگانه ، سرعت بسیار بیشتری را برای ارسال و دریافت ها در اختیارتان قرار می دهد.

ExpanDrive با ادغام سازی کامل در Windows Explorer ، به شما این امکان را می دهد که به فایل های مورد نظرتان از My Computer دسترسی داشته باشید. درست همانند یک درایو فلش مموری ، شما می توانید به محتویات فایل های درون سرور در My Computer دسترسی داشته باشید ! از سایر قابلیت های این نرم افزار مدیریت حرفه ای انواع فضاهای Amazon Cloud Drive, Google Drive, Dropbox, Box, OneDrive, SFTP, WebDAV, S3 و… است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار ExpanDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ExpanDrive :

– ساخت یک درایو شبکه در محیط My Computer

– فراهم سازی آپلودهای بسیار سریع

– دسترسی زنده به فایل ها بدون نیاز به سینک

– پشتیبانی از فضای ابری در تمامی نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– نسخه قبلی برنامه را حذف کنید
– مطمئن شوید فولدر های زیر حذف شده اند
C->Users->Username->AppData->Local->ExpanDriveApp
C->Users->Username->AppData->Roaming->ExpanDrive
– برنامه را نصب کنید اما اجرا نکنید
– فایل Activation.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و نصب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR