دانلود AVS Audio Editor 10.2.1.562 + Portable – ویرایش فایل های صوتی

دانلود AVS Audio Editor 8.1.1.506 + Portable - ویرایش فایل های صوتی

 

دانلود AVS Audio Editor

| نرم افزار ویرایش فایل های صوتی |

 

AVS Audio Editor 10.2.1.562 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های صوتی است. به کمک این نرم افزار شما می توانید انواع فعالیت های بریدن ، تکه تکه کردن ، چسباندن ، تبدیل فرمت ، ضبط صدا و … را به سادگی بر روی فایل های صوتی انجام دهید. شما قادر هستید از قطعات صوتی خروجی هایی جداگانه را تهیه کرده و آن ها را در قالب فرمت هایی گوناگون ذخیره سازی کنید. توسط AVS Audio Editor شما به سادگی می توانید Cut, Join, Trim, Mix را بر روی فایل ها اعمال کرده و مجموعه ای از افکت ها را به موزیک های خود اضافه کنید ، شما همچنین می توانید بخش هایی از فایل صوتی را حذف کرده و از آن خروجی تهیه کنید.

این نرم افزار از مجموعه 20 افکت مختلف برای کار با فایل های صوتی نظیر Delay, Flanger, Chorus, Reverb پشتیبانی داشته و از افکت های VST به طور کامل پشتیبانی می کند. شما به سادگی می توانید از این نرم افزار برای کار بر روی پرونده های صوتی خود استفاده کنید و فایل های نهایی را در قالب فرمت هایی نظیر MP3, WAV, PCM, WMA, M4A, Flac, OGG و… ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار AVS Audio Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AVS Audio Editor :

– قابلیت ویرایش صدا و انجام فعالیت های برش ، چسباندن ، تکه تکه کردن ، اضافه کردن افکت ، حذف کردن بخشی از آهنگ و…

– امکان بهینه سازی صدا با استفاده از مجموعه ای از افکت ها و فیلترها

– امکان حذف نویزهای بک گراند

– پشتیبانی از انواع فرمت های MP3, WAV, PCM, WMA, M4A, Flac, OGG

– قابلیت ساخت رینگتون برای گوشی ها موبایل

 

 



مهرگان آی‌تی


All key formats are supported:

Read: MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF
Write: MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, MTS, TOD, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51/80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR