دانلود EncryptOnClick 2.0.2 – نرم افزار رمزگذاری فایل ها

دانلود EncryptOnClick 2.0.2 - نرم افزار رمزگذاری فایل ها

 

دانلود EncryptOnClick

| نرم افزار رمزگذاری فایل ها |

 

EncryptOnClick 2.0.2 نام نرم افزاری جدید و سبک به منظور رمزگذاری آسان انواع فایل ها است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید در محیط ویندوز ، از یک فایل یا فولدر به گونه ای محافظت کنید که هیچ شخص دیگری به جز شما نتواند به آن دسترسی داشته باشد؟ ساده ترین کار این است که با استفاده از EncryptOnClick ، عمل رمزگذاری روی فایل هایتان را با یک کلیک انجام دهید. بدین ترتیب هر بار که بخواهید به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشید ، لازم است پسورد مربوط به آن را وارد کنید.

بنابراین با استفاده از نرم افزار EncryptOnClick ، تنها آن دسته از افرادی به فایل مورد نظر دسترسی خواهند داشت که پسورد تنظیم شده را نیز بدانند. این نرم افزار با دارا بودن امکان رمزگذاری قدرتمند با الگوریتم پیشرفته 256Bit-AES ، امکان تعریف پسوردهایی پیچیده را در اختیار شما می گذارد و بدین ترتیب امنیت فایل ها و حریم خصوصی شما را تضمین می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EncryptOnClick را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EncryptOnClick :

– رمزگذاری با الگوریتم پیشرفته 256Bit-AES

– امکان فشرده و رمزگذاری همزمان فایل ها جهت کاهش اندازه آن ها

– رمزگذاری با پسوردهای پیچیده

– امکان رمزگذاری تک فایل یا فولدر و مجموعه ای از فایل های درون آن

– امکان استفاده در فلش مموری

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR