دانلود بازی Star Wars Galaxy of Heroes 0.3.121192 – جنگ ستارگان اندروید

دانلود بازی Star Wars Galaxy of Heroes 0.3.121192 - جنگ ستارگان اندروید

 

دانلود بازی Star Wars Galaxy of Heroes برای اندروید

| بازی جنگ ستارگان اندروید – قهرمانان کهکشان |

 

Star Wars Galaxy of Heroes 0.3.121192 بازی جدید و رسمی جنگ ستارگان برای عاشقان این کالکشن تاریخی و بسیار خاطره انگیز است. اگر شما هم از طرفداران سری علمی و تخیلی دنیای فیلم های تاریخ سینمای جهان باشید ، بدون شک با سری محبوب جنگ ستارگان آشنایی دارید ! جنگ ستارگان که یکی از محبوب ترین و موفق ترین عناوین تاریخ سینمای جهان است ، روایتی از جهانی علمی تخیلی است که در آن ساکنین کهکشان های مختلف به جنگ و رویارویی با هم می پردازند. جنگ ستارگان تاکنون 2 عدد از سه گانه و در مجموع 6 قسمت مختلف را عرضه کرده است. هم اکنون نیز اولین قسمت از سه گانه ی سوم در سینماهای جهان در حال اکرا است.

ضمن آشنایی ابتدایی با این عنوان محبوب و بسیار پرطرفدار ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی را با Star Wars Galaxy of Heroes آشنا کنیم. در این بازی انواع شخصیت های محبوب ، جدای ها و جدای جوان با نام لوک اسکای واکر نیز حضور دارند. شما به عنوان قهرمانان کهکشان ها ، به جنگ با سایر موجودات فضایی می پردازید که به نیمه تاریک از “نیرو” تعلق دارند. شما به عنوان یک جدای آموزش دیده و شجاع ، می بایست انتقام تاریخی خودتان را از نیمه تاریک بگیرید و محور داستانی جنگ ستارگان را تکمیل کنید. هم اکنون می توانید بازی لوک اسکای واکر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Star Wars Galaxy of Heroes1 Star Wars Galaxy of Heroes2 Star Wars Galaxy of Heroes3 Star Wars Galaxy of Heroes4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR