دانلود بازی Bee Brilliant 1.22.0 – زنبور عسل درخشان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Bee Brilliant 1.22.0 - زنبور عسل درخشان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Bee Brilliant برای اندروید

| بازی زنبور عسل درخشان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Bee Brilliant 1.22.0 بازی جدیدی مشابه با سبک بازی های Match3 برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. به دنیای جذاب و زیبای زنبورها خوش آمدید ! در این بازی شما می بایست همانند بازی های Match3 ، ردیف های هم رنگ را با همدیگر حذف کنید. در واقع شما این کار با وصل کردن خطوط همرنگ به همدیگر انجام می دهید. در این بازی زنبورها در دام عنکبوت ها گرفتار شده اند و شما می بایست پیش از آن که زمان به پایان برسد ، زنبورها را از دام عنکبوت ها نجات دهید.

گیم پلی بازی Bee Brilliant پازلی با ترکیب فضایی ماجراجویانه است که مهارت های شما را به چالش وا میدارد ، بازی Bee Brilliant همواره با ارائه آپدیت های جدید ، توجه بسیاری از گیمرها را در مارکت اندروید به خود جلب می کند. تاکنون این بازی دارای بیشاز 100 ها مرحله مختلف است که کاربران بسیاری را معتاد خود کرده است ! شما با دارا بودن امکان انجام این بازی به صورت آنلاین ، می توانید رقابت هایی هیجان انگیز را با دوستان خود در سراسر دنیا به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Bee Brilliant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bee Brilliant1 Bee Brilliant2 Bee Brilliant3 Bee Brilliant4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR