دانلود بازی Storm the Train 1.6.9 – یورش به قطار برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Storm the Train 1.6.9 - یورش به قطار برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Storm the Train برای اندروید

| بازی یورش به قطار برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Storm the Train 1.6.9 نام بازی جدیدی در سبک اکشن برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. نیروهای جنگی خود را برای مبارزه با تعداد انبوهی از زامبی ها ، ربات ها ، نینجا ها و … ارسال کنید. تعداد بی پایانی از نیروهای دشمن بر روی قطارها در برابر نیروهای شما قرار گرفته و می بایست آنان را با استفاده از اسلحه ها و مواد منفجره ی مختلف نابود کنید. یکی از قابلیت های جالب در این بازی این است که شما می توانید با افزایش امتیازها ، نیروهای جدیدتری را با مهارت های فوق العاده استخدام کنید تا در این رویارویی به جنگ با دشمنانتان بشتابند.

اگر شما از دوست داران بازی سرباز کوچک در پلی استیشن بوده باشید ، احتمالا بازی Storm the Train شما را به یاد آن دوران خواهد انداخت. مجموعه 12 عدد از انواع جنگجوها با مهارت های گوناگون ، در اختیار شما هستند تا بتوانید در این نبرد سربلند باشید. علاوه بر این ها همواره می توانید نیروها ، ابزارها ، اسلحه ها ، هواپیماهای بدون سرنشین و گدجت های پیشرفته خود را ارتقا بدهید و به قدرت های بیشتری دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Storm the Train را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Storm the Train1 Storm the Train2 Storm the Train3 Storm the Train4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 + 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR