دانلود CheVolume 0.4.1.2 + Portable – تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه های ویندوز

دانلود CheVolume 0.4.1.2 + Portable - تنظیم مجزای میزان ولوم اپلیکیشن ها

 

دانلود CheVolume

| نرم افزار تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه ها |

 

CheVolume 0.4.1.2 + Portable نام نرم افزار به منظور کنترل مجزای ولوم ، برای هر یک از برنامه ها در محیط ویندوز است. آیا می خواهید از اسپیکرهای کامپیوتر موسیقی پخش کنید؟ و یا انجام یک بازی هیجان انگیز و پخش صدای آن از هدفون و یا تماشای یک فیلم توسط خروجی HDMI در تلویزیون؟ هر 3 آن ها هم در یک زمان؟ CheVolume در خدمت شماست تا بتوانید کنترلی کامل را بر روی دستگاه های صوتی تان داشته باشید و آنان را مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید میزان صدای خروجی و ولوم هریک از آنان را در قالب محیطی ساده مدیریت کنید.

در واقع CheVolume ، ابزاری ساده جهت کنترل صدا در محیط ویندوز است که کارکردی بسیار مناسب و کاربردی در کنترل صدا در اختیار شما قرار می دهد. CheVolume می تواند تمامی دستگاه های متصل شده به کامپیوتر را از طریق USB ، HDMI و یا کارت صدا به خوبی شناسایی کرده و امکانات کنترلی مربوط به هر یک از آن ها را در اختیارتان بگذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CheVolume را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CheVolume :

– امکان انجام تنظیمات مناسب برای هر یک از خروجی ها

– کنترل دقیق صدا در هر یک از اپلیکیشن ها

– امکان کنترل سرویس های گوناگون

– نمایش دستگاه های متصل به کامپیوتر به روش های USB ، HDMI و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 + 2.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR