دانلود PixelPlanet PdfGrabber 9.0.0.8 – تبدیل PDF به سایر فرمت ها

دانلود PixelPlanet PdfGrabber 8.0.0.36 - تبدیل PDF به سایر فرمت ها

 

دانلود PixelPlanet PdfGrabber

| نرم افزار تبدیل PDF به سایر فرمت ها |

 

PixelPlanet PdfGrabber 9.0.0.8 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند ، به منظور تبدیل فرمت اسناد PDF به سایر فرمت ها است. برخلاف محدودیت های مختلف این فرمت ، PdfGrabber به شما این امکان را می دهد که آن را به مجموعه ای وسیع از فرمت ها تبدیل کنید. بدین ترتیب شما می توانید ضمن تبدیل فایل های PDF به فرمت های ورد ، اکسل ، پاورپوینت و … ، محتوای آن را با نرم افزارهای آفیس ویرایش کنید. به کمک PdfGrabber شما می توانید نقشه های ترسیم شده را به فرمت CAD تبدیل کنید و یا صفحات آن را در قالب تصاویری با فرمت JPG ذخیره کنید. شما حتی می توانید فایل های PDF را به فرمت های HTML تبدیل کنید و یا برای خواندن آنان در قالب کتاب های الکترونیکی ، آن را به فرمت ePub تبدیل کنید.

به طور کلی این نرم افزار می تواند محتویات اسناد PDF را به انوع فرمت های XLS, DOC, RTF, TXT, DXF / AutoCAD, PowerPoint و … تبدیل کند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار ، پشتیبانی از زبان فارسی برای تبدیل فایل های PDF است. بسیاری از نرم افزارهای تبدیل فرمت PDF به Word ، با زبان فارسی ناسازگار بوده و فایل خروجی را به صورت به هم ریخته تحویل می دهند. از آنجا که می توان گفت هیچ یک از نرم افزارهای موجود این عمل را به صورت عالی و بدون عیب انجام نمی دهد ، اما PdfGrabber می تواند این عمل را به خوبی برای شما انجام دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PixelPlanet PdfGrabber را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PixelPlanet PdfGrabber :

– تبدیل سریع فرمت PDF به XLS, DOC, RTF, TXT, DXF / AutoCAD, PowerPoint

– امکان تعریف فولدر خروجی

– پشتیبانی کامل از Drag & Drop

– پشتیبانی از ویندوز 10

– ساپورت کامل اسکن های OCR

– امکان تبدیل پی دی اف به ورد

– پشتیبانی از زبان فارسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56/61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR