دانلود SMS Backup & Restore Pro 7.50 – بک آپ و ریستور پیامک ها در اندروید

دانلود SMS Backup & Restore Pro 7.50 - بک آپ و ریستور پیامک ها در اندروید

 

دانلود SMS Backup & Restore Pro برای اندروید

| نرم افزار بک آپ و ریستور پیامک ها در اندروید |

 

SMS Backup & Restore Pro 7.50 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند در زمینه بک آپ گیری و بازیابی پیامک های گوشی های اندرویدی است. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است ، نسخه بدون تبلیغات و پولی این نرم افزار است که هم اکنون به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده شده است. SMS Backup & Restore Pro قادر است از تمامی پیامک های ارسالی ، دریافتی و پیش نویس های دستگاه اندرویدی شما بک آپ هایی را تهیه کند تا بتوانید در آینده مجدداً از آنان استفاده کنید ؛ علاوه بر این ها ، این نرم افزار امکان بک آپ گیری از سوابق تماس را نیز در خود جای داده است.

همواره پیش از آن که گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا آن را فلش نرم افزاری کنید ، بهتر است از اطلاعات خود بک آپ هایی امن تهیه کنید. یکی از مهم ترین بخش ها برای کاربران ، پیامک های ارسالی و دریافتی است ، نرم افزار SMS Backup & Restore Pro می تواند بک آپ هایی را در فرمت XML تهیه کرده و آن را در فضای محلی ذخیره کند. برای آنکه از امنیت داده های خود مطمئن شوید این نرم افزار امکان آپلود بک آپ ها به ایمیل و فضاهای اری دراپ باک و گوگل درایو را نیز در اختیارتان گذاشته است و می توانید به سادگی در هر زمان تمامی آنان را بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار SMS Backup & Restore Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SMS Backup & Restore Pro1 SMS Backup & Restore Pro2 SMS Backup & Restore Pro3 SMS Backup & Restore Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR