دانلود بازی Bump Sheep 1.4.5 – مسابقه گوسفندها برای اندروید

دانلود بازی Bump Sheep 1.4.5 - مسابقه گوسفندها برای اندروید

 

دانلود بازی Bump Sheep برای اندروید

| بازی مسابقه گوسفندها برای اندروید |

 

Bump Sheep 1.4.5 بازی جدیدی با موضوع جالب و خنده دار مسابقه گوسفندها است ! گله ای از گوسفندان سیاه و گله ای از گوسفندهای سفید رنگ در یک دشت سرسبز در حال چرا هستند. آن ها برای دستیابی به بهترین نوع چمن ها می بایست به مرتع بروند ، اما فقط یک دسته ز آن ها می توانند به این مرتع دست پیدا کنند. اینکه کدام یک از این دو گله به مرتع بروند با انجام مسابقاتی هیجان انگیز مشخص می شود ! بازی سرگرم کننده و بسیار جالب Bump Sheep ، با وجود اینکه مدت زمان کمی از عرضه آن در مارکت اندروید می گذرد ، طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.

گیم پلی بازی Bump Sheep بسیار ساده است و بسیار سریع می توانید نحوه انجام بازی را یاد بگیرید. در این چالش ، شما کنترل گوسفندهایی را برعهده می گیرید که می بایست برای دستیابی به بهترین مرتع با دیگران رقابت کنند. گاهی برای کامل کردن مسابقات ، لازم است از موانعی نیز عبور کنید. بازی Bump Sheep را هم می توانید به صورت تک نفره و هم می توانید به صورت دو نفره با دوستان خود در یک دستگاه انجام دهید. هم اکنون می توانید بازی Bump Sheep را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bump Sheep1 Bump Sheep2 Bump Sheep3 Bump Sheep4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR