دانلود Smart PC Locker Pro 2.7 Final + Portable – قفل گذاری روی کامپیوتر

دانلود Smart PC Locker Pro 2.7 Final + Portable - قفل گذاری کامپیوتر

 

دانلود Smart PC Locker Pro

| نرم افزار قفل گذاری کامپیوتر |

 

Smart PC Locker Pro 2.7 Final + Portable نام نرم افزاری به منظور قفل کردن کامپیوتر و تمامی فعالیت ها و فانکشن های آن است ، بدین ترتیب هیچ کاربر دیگری جز شما نمی تواند به کامپیوتر و داده های شخصی تان دسترسی پیدا کند. در صورتی که با دوری از کامپیوترتان ، به فکر امنیت داده ها و حریم خصوصی تان هستید ، Smart PC Locker می تواند ضمن قفل گذاری قدرتمند کامپیوتر ، این نیاز شما را به سادگی برطرف نماید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با تعریف پسوردهایی قدرتمند ، کامپیوتر خود را قفل کنید ، از این رو تنها کاربرانی می توانند از سیستم شما استفاده کنند که پسورد دقیق را بدانند.

Smart PC Locker Pro قادر است جهت تأمین کامل امنیت سیستم ، انواع روش های دور زدن پسورد و دسترسی به فانکشن های کامپیوتر را ببندد. به عنوان مثال حتی اگر کاربری قصد داشته باشد با بوت کردن کامپیوتر در حالت Safe Mode پسورد را دور بزند ، این نرم افزار در این حالت نیز بارگذاری شده و جلوی این کار را می گیرد. به طور کلی Smart PC Locker Pro می تواند انواع روش های تهدید کننده حریم خصوصی شما را به طور کامل مسدود سازد و امنیتی مثال زدنی را در محیط ویندوز برایتان پدید آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Smart PC Locker Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart PC Locker Pro :

– تضمین امنیت سیستم با تعریف پسوردهایی قدرتمند

– دستیابی کامل کاربران به کلیه فانکشن ها با دارا بودن پسورد

– آغاز به کار عملکرد نرم افزار با بوت شدن ویندوز

– امکان کارکرد در حالت Safe Mode

– غیر فعال سازی CTRL+ALT+DEL در حالت قفل بودن کامپیوتر

– قفل کردن فعالیت های CD-ROM و DVD-ROM

– نیاز به Run as Administrator برای تغییر تنظیمات نرم افزار

– امکان زمان بندی برای قفل کردن اتوماتیک کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 + 4.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR