دانلود بازی Big Bang Racing 3.6.3 – مسابقات بیگ بنگ برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Big Bang Racing 2.4.9 - مسابقات بیگ بنگ برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Big Bang Racing برای اندروید

| بازی مسابقات بیگ بنگ برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Big Bang Racing 3.6.3 بازی جدیدی با موضوع مسابقات اتومبیل رانی با یک محور داستانی متفاوت است ! شما نیز به بیگانگان فضایی بپیوندید و در میان سرگرمی های مورد علاقه انسان های کاوش کنید. مسابقات اتومبیل رانی یکی از محبوب ترین آن هاست ! رقابت هایی چالش بر انگیز با چشم اندازهایی از سرعت های سر سام آور و انفجارهای خطرناک ! همانگونه که از نام این بازی پیداست ، احتمالا شما نیز تاکنون حدس زده اید که این بار با یک بازی اتومبیل رانی با ترکیب عناصر علمی و تخیلی طرف هستید.

در واقع عنوان Big Bang Racing همانطور که از نامش پیداست ، با الهام گیری از نظریه پیداش جهان خلقت ، قصد دارد بیگانگان فضایی دیوانه را به زمین آورده و مسابقات هیجان انگیزی را آغاز کند. در این بازی صد ها مسیر رانندگی مختلف وجود دارد که می توانید مهارت های خود را در آن به چالش کشانده و با کسب امتیازات بیشتر ، وسایل نقلیه را شخصی سازی کرده و آنان را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی Big Bang Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Big Bang Racing1 Big Bang Racing2 Big Bang Racing3 Big Bang Racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR