دانلود Microsoft Remote Desktop 8.1.61.323 – ریموت دسکتاپ برای اندروید

دانلود Microsoft Remote Desktop 8.1.27.229 - ریموت دسکتاپ برای اندروید

 

دانلود Microsoft Remote Desktop برای اندروید

| نرم افزار ریموت دسکتاپ برای اندروید |

 

Microsoft Remote Desktop 8.1.61.323 کلاینت رسمی مایکروسافت برای استفاده از سرویس RDC در گوشی ها و تبلت های اندروید است. به کمک نرم افزار رسمی Microsoft Remote Desktop ، کاربران به سادگ می توانند از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی خود ، به سرورهای مختلف متصل شده و کنترل دسکتاپ آنان را به طور زنده به دست بگیرند. اگر شما هم از سرورهای مجازی ویندوز استفاده بسیاری می کنید و یکی از ابزارهای پر کاربرد شما در محیط کامپیوتر ، نرم افزار Remote Desktop Computer است ، هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که نرم افزار Microsoft Remote Desktop را نیز می توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی تان نصب کرده و به صورت ریموت به سرورهای خود متصل شوید.

بدین ترتیب شما همواره می توانید دسترسی مناسبی به سرورهای مجازی خود داشته و حتی در مسافرت ، با گوشی اندرویدی خود به سرورتان متصل شوید و با آن کار کنید. Microsoft Remote Desktop با کارکردی بسیار عالی در نمایشگرهای لمسی ، یکی از ساده ترین روش ها برای کنترل سرورها و انجام فعالیت های مختلف درون آنان است. تنها کافیست در اولین اجرا ، مشخصات اتصال به ریموت کامپیوتر را وارد کرده و ازاین پس با یک انتخاب به سرور مورد نظرتان وارد شوید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار Microsoft Remote Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Remote Desktop1 Microsoft Remote Desktop2 Microsoft Remote Desktop3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR